WŁATCY MÓCH

FORUM SOJUSZU GRY IKARIAM

Ogłoszenie

Próg wstąpienia do Sojuszu Głównego to 300 tyś w generalnej klasyfikacji. W_M Team
Proszę o logowanie się na forum w czasie gry na ikariam - to ułatwi współpracę.

  • Index
  •  » Regulamin
  •  » Poradnik gry ikariam by Tomas - część pierwsza

#1 2009-02-10 23:25:23

Tomassini

Administrator

Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2008-10-13
Posty: 387
Punktów :   

Poradnik gry ikariam by Tomas - część pierwsza

Witam

Pozstaram się wam wytłumaczyć w tej części czym ta gra jest i jak należy w nią grać.

Zacznę od tego że ikariam nie jest grą jedynie skupioną na handlu bądź rozwoju!!!!!!

Ta gra w większości opiera się na odpowiednim wyborze wojsk, oraz podbijaniu i grabieżach.

Do tego ważna jest odpowiednia obrona i wywiad.

Zacznę więc może od obrony, bo sam tak też zaczynałem


Obrona w miastach powinna mieć wsparcie w postaci muru, gdzie minimum to 240% bonusu do obrony. Ważną rzeczą jest również trzymanie kryjówki i szpiegów w obronie minimum 20 poziom. ( nie są to wielkie kwote do wpłacania ) a gwarantuje, że:

1. Przeciwnik nie jest w stanie sprawdzić co mamy w mieście!!!!! przez co jest ślepy i zwykle wyśle małą armietke na test.
2. Mur daje bonus do obrony, przez co wasze jednostki będą miały lepsze parametry w defensywie.

Skoro wiemy już jakie budynki w obronie powinniśmy posiadać, to przejdzmy do dalszych informacji.
Minimalny poziom koszar to 20 ( przynajmniej tam gdzie mamy produkcje siarki, skraca nam to czas tworzenia jednostek.
Skoro muzea straciły dużo w wersji 3.0 ja osobiście buduje tawerny i winiarza.
Ratusz rozbudowuje jedynie wtedy, gdy widzę iż liczba ludności jest bliska maksymalnemu pułapowi.

To tyle jeśli chodzi o budynki. ( taka uwaga - budujcie tylko jedne warsztat i to też w mieście gdzie jest kryształ  )

Mamy już plan jeśli chodzie o działanie miasta ( oczywiście podane budynki możecie mieć na wyższych poziomach to nawet lepiej ) to zajmijmy się jak to wszystko obronić.

Odpowiedź jest banalna - trzeba mieć armie.

To teraz jaką? i ile?

odpowiedz silną i sporą.

Ja przedstawiam swoje wyliczenia, oraz konsultacje z innymi graczami. Proponuję wam, byście przyjeli moje obliczenia jako norme i starali się posiadać jedynie takie jednostki. Ilość natomiast zależy od tego ile utrzymacie na godzine. Czasami ogranicza się wydatki by mieć lepszą armię.

Co w takim razie mieć?

Osobiście uważam piechurów, hoplitów i łuczników za najlepsze zestawienie. Wezcie pod uwagę, że jest to formacja zarówna świetna w obronie jak i w ataku.

Gdzie ich trzymać?

Hmm to już zależy od was. Ale ja trzymam trzon armii w najlepiej ufortyfikowanym mieście, wzglednie tam gdzie mam najwięcej surowców.

Ile?

hmmm ja uważam że 2000 tyś piechurów z 500 hoplitów i 500 łuczników daje wam conajmniej 20 rund na prztrwanie!!! W tym czasie na pewno przybędą posiłki.

Co w innych miastach?

Ja mam tam mięso armatnie tanie ale w nowej wersji wielce pomocne, czyli procarzy

300 daje radę wytrzymać kilka rund a wtedy wasze główne siły przybędą z odsieczą!!!

To tyle co do wojsk lądowych, morskie muszę jeszcze obadać lepiej oraz ile jest mieć ich optymalnie.

To wszytko tyczyło się obrony przed wrogiem.

Warto jeszcze tylko dodać iż częste przeglądanie pobliskich wysp da nam rzut na to kto się buduje koło nas.

(jest trik jak obadać kto) wystarczy wejść do danej kopalni i kopijąc nick danego gracza wkleić w rankingu

Uff dobrneliśmy do końca w następnej części przejdę do tego jak i czym atakować oraz jak wykonywać manewry.


http://www.wowsignature.com/upload/sign-tomassini2.png

Offline

 
  • Index
  •  » Regulamin
  •  » Poradnik gry ikariam by Tomas - część pierwsza

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Ciekawostki Wiadomości do wszystkiego restauracja Ciechocinek Regał z drewna