WŁATCY MÓCH

FORUM SOJUSZU GRY IKARIAM

Ogłoszenie

Próg wstąpienia do Sojuszu Głównego to 300 tyś w generalnej klasyfikacji. W_M Team
Proszę o logowanie się na forum w czasie gry na ikariam - to ułatwi współpracę.

  • Index
  •  » Regulamin
  •  » Poradnik gry ikariam by Tomas - część druga

#1 2009-02-11 00:15:01

Tomassini

Administrator

Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2008-10-13
Posty: 387
Punktów :   

Poradnik gry ikariam by Tomas - część druga

Skoro wiemy już jak się bronić przejdźmy do tego co puchatek lubi najbardziej Czyli bitew.

Piechurzy mają bonus do ataku czyli dajemy ich ile sie da ( mówię tu o tysiącach )

Wytrzymałość  i obronę budujemy na hoplitach.

Pomoc w tym i w tym to łucznicy (strzelcy)

Kilka katapult i taranów robią wyłomy w murach co daje bonus następny do ataku.

Musimy posiadać także ( jedynie w czasie ataku ) kilku lekarzy i kucharzy bo podnoszą nam wytrzymalość.

Tak naprawdę każda bitwa opiera się na wytrzymałości. Im większa tym z obroną jest lepiej.

Ciekawostka: Szpieg umieszczony w mieście atakowanym daje bonus do ataku niektórym jednostkom

Czemu mam cholera jasna wywalić Gigantów, żyrokoptery i balony??

Bo są mało efektywne. Na kilku światach Sojusze zabroniły swoim członkom posiadania tego badziewia

Są po prostu mało wytrzymałe i po 5 rundach ich statystyki się kurczą diametralnie a co za tym idzie padają jak kaczki.

Co mam więc teraz zrobić?

Sukcesywnie usuwaj te jednostki a produkuj te które wymieniłem. Nie spadnie ci wtedy populacja tak znacząco jakbyś usunął od razu wszystkie.

Kilka trików



W grze są ataki łączone czyli ataki większej liczby graczy. W nowej wersji pierwsza osoba która blokuje port nie musi już odpływać, by sojusznicy mogli wpłynąć armią lądową

Atak łączony zaczyna zawsze najsilniejszy gracz, tak by w pierwszej rundzie stracił jak najmniejszą ilość wojska.

Kolejne oddziały muszą włączyć się w pierwszej rundzie by druga zaczęła się już w pełnym składzie

Jeśli nie możesz stwierdzić co gracz posiada ze względu na wysoką kryjówkę, wyślij mały odział by to sprawdzić

Jest również inny patent

Umawiasz się z kolegą że wysyłasz na 1 godzinke do wroga jedną jakąś jednostkę do obrony jego miasta
Kolega wysyła również jedną ale do ataku na dane miasto. Ty dostajesz raport że obroniłeś wrogowi miasto, ale wiesz co ma tam za siły

Ważnym aspektem są lotki
Lotka - to inaczej lotne miasto, czyli założenie koloni jedynie na jeden atak, lub po to by bronić kolegę.

Lotne miasto służy do tego, byś nie musiał atakować z wyprzedzeniem 2 dni zanim ci daleko gdzieś dopłyną wojska

Wysyłasz je na lotke i atakujesz w 20 minut tak żeby przeciwnik nie miał czasu na obronę ani wezwanie pomocy

Ataki robi się najczęściej w nocy, gdy gracz śpi i nie czuwa nad grą

To tyle jeśli chodzi o ataki. W następnej części omówię samo znaczenie wojny, jej zasady, czym jest WSL, jak robić raporty etc...


http://www.wowsignature.com/upload/sign-tomassini2.png

Offline

 
  • Index
  •  » Regulamin
  •  » Poradnik gry ikariam by Tomas - część druga

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
studio kopiowania kaset mokotów pojemnik na piasek i sól 250l Komornik Ursynów